top of page
Search
  • maskeslovenije

Kako sem nehal plačevati RTV naročnino!

Updated: Jun 12, 2020

Rtv davka se je zelo težko otresti. Brezglavo prenehanje plačevanja se bo zagotovo slabo izteklo. Čakanje, da se bo politika poenotila in ukinila ta izjemno škodljiv propagandni stroj, ki ga popolnoma obvladuje leva mafija, ni vprašanje let ampak generacij.


Sam RTV davka NE PLAČUJEM VEČ, torej finančno vsaj delno ne podpiram uničevanja Slovenije in Slovencev. To sem dosegel takole :


Na straneh RTVja je obrazec

ki sem ga izpolnil, podpisal in po mailu poslal na rtv. Največjim lažnivcem in škodljivcem Slovenije sem se ZLAGAL, da nimam nobenega aparata na katerem bi lahko spremljal njihove laži ter se obenem obvezal, da bom njihovega kontrolorja, v roku 3 mesecev po odjavi, spustil v hišo.

4 mesece po odjavi kontrolorja ni, zdaj tudi moja obveza (3 mesece = poglej obrazec) več ne velja. Če bi v prvih 3 mesecih prišel, v hišo ne bi vstopil. Imel sem pripravljenih 1001 en razlogov zakaj ne bi mogel vstopiti razen, če bi prišel s četo oboroženih vojakov in tankom. V tem primeru bi dejal, da sem vse sprejemnike, ki jih imam v hiši in imam jih, glede na to da smo res velika družina, PRECEJ, dobil pred parimi urami - malo sarkazma, ki je spodbujen z neumnimi vprašanji, ki so mi jih zastavili twiteraši, ko sem razložil kako sem se otresel plačevanja tega zločinskega propagandnega stroja.


ps

Če bi jim ta obrazec poslalo nekaj 10.000 gospodinjstev, ne bi njihovi kontrolorji zmogli obiskati dejansko nikogar.


2,782 views0 comments

Recent Posts

See All

Korona 2

To pišem , ker mislim, da se pravi rock&roll s korono šele začenja, pravkar. Lani januarja sem začel "paničariti" glede korone. S štirimi prijatelji iz TW, ki me več niso mogli prenašati, sem celo st

Levičar ali desničar

V zadnjih letih se vse pogosteje sliši, da se meja med politično levico in desnico tanjša, briše, izginja. To seveda ne drži, a desnica, zaradi skoraj nerazumljive strpnosti, sprejema nekatera levičar

Korona virus

Cepljenje ali ne, ni tema, ki jo bom načenjal v naslednjih stavkih. Korona je nevaren, zelo nalezljiv virus, Okužene prepoznamo s testiranjem (več oblik), Cepljenje ne preprečuje okužbe, drastično pa

bottom of page